nog een nachtje slapen..... - Reisverslag uit Roderesch, Nederland van Ghana Werkgroep - WaarBenJij.nu nog een nachtje slapen..... - Reisverslag uit Roderesch, Nederland van Ghana Werkgroep - WaarBenJij.nu

nog een nachtje slapen.....

Blijf op de hoogte en volg Ghana

04 Januari 2014 | Nederland, Roderesch

Nog één nachtje slapen………
En dan is het zo ver. Dan gaan we met z’n zessen, Rita, Ben, Renske, Lydia , Rinus en ik, Elly. Naar Ghana in Afrika. Voor een aantal van ons voor het eerst, twee van ons waren er eerder. Voor het ene groepje is het ontdekken hoe het is en voor het andere, hoe zou het er nu zijn?
We vertrekken om 14.05 uur vanaf Schiphol en zullen om ongeveer 20.00 uur (plaatselijke tijd, 1 uur verschil) in Accra zijn.
Morgen vroeg treffen we elkaar op Schiphol, bij de incheckbalie. We worden uitgewuifd door de families Flameling en Russchen, houden we het droog? Vast wel, hoewel, drie weken zonder die bloedjes……….. Het avontuur roept, dat scheelt!

Hoe het ons zal vergaan, dat weten we nog niet. Maar we zullen proberen, om af en toe wat van ons te laten horen! Je kunt je abonneren, zodat je bericht krijgt wanneer we weer wat laten horen.

Tot dan,

Rita, Ben, Renske, Lydia, Rinus en Elly


  • 04 Januari 2014 - 22:04

    Ria:

    Wat leuk dat jullie al iets op de site hebben gezet.
    Een hele fijne reis voor jullie. Ik zal veel aan jullie denken.
    Liefs Ria

  • 04 Januari 2014 - 23:24

    Mina De Vos:

    Wat geweldig dat jullie daar heen gaan. Een goede reis en ik bekijk de site regelmatig.
    Mijn gezondheid gaat vooruit. Elly weet wat ik hiermee bedoel.
    Geniet van deze reis.Wat zullen de mensen blij zijn als ze jullie weerzien.
    warme groet MINA de VOS

  • 05 Januari 2014 - 08:57

    Wim&Carla:

    Yeah! Jullie ook een waarbenjij.nu! Ontzettend leuk om elkaar zo te volgen. Heel erg veel plezier, verwonder je iedere dag en het was super gezellig afgelopen donderdag. Goede reis en veel groeten aan alle bekende Ghanezen!

  • 05 Januari 2014 - 12:22

    Marjolein:

    Leuk dat jullie deze site hebben aangemaakt.
    Tip is wel: denk
    niet teveel aan Nederland hoor. Drie weken zijn vast zo voorbij. En mijn ervaring is dat internet soms ook veel tijd in beslag kan nemen. Soms gaat het maken van verbinding alleen al zo traag. Ik lees graag wat jullie meemaken, maar ik kan ook wachten!
    Veel plezier, Marjolein

  • 05 Januari 2014 - 15:20

    Henny Rodenburg:

    Wat mooi dat we jullie kunnen volgen, nu ik dit lees zitten jullie een uurtje in het vliegtuig.
    Geniet van de reis en het verblijf. Was blij dat we nog even aanwezig konden zijn donderdag , was gezellig. Groeten in Ghana en genietse,
    liefs Henny

  • 05 Januari 2014 - 15:23

    Jan-Mindert:

    Goede reis met zijn allen en veel plezier.

    Groetjes,
    Jan-Mindert

  • 05 Januari 2014 - 19:53

    Alieke:

    He lieve schatten!

    Hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad!
    X

  • 06 Januari 2014 - 21:23

    Ada Groeneveld:

    al een beetje gewend? liefs

  • 07 Januari 2014 - 08:37

    Mineke:

    Wauw, wat leuk! Veel plezier daar en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

  • 08 Januari 2014 - 13:38

    IJcke:

    Zijn jullie goed aangekomen en hebben jullie al veel mooie indrukken opgedaan?
    Mijn koffer staat gepakt voor mijn verre reis!
    Ik wens jullie heel veel moois daar, veel plezier en hoor na ons beider thuiskomst graag alle verhalen en belevenissen.
    Liefs,
    IJcke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roderesch

Beleef Ghana

We gaan onze projecten bezoeken in het noorden van Ghana.

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

Eindelijk WiFi!

21 Januari 2014

Dinsdag 21 januari

20 Januari 2014

Maandag 20 januari

19 Januari 2014

Zondag 19 januari

18 Januari 2014

Zaterdag 18 januari
Ghana

We gaan een reis maken naar Ghana om onze projecten in het noorden te bezoeken. Ook gaan we het land verder bekijken.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 6192

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Beleef Ghana

Landen bezocht: